Bestilling

Bestilling af varer og produkter kan ske på følgende måder:

 

 

E-mail       mail@jyskhandi.dk

Telefon     +45 86 99 65 00

Fax           +45 86 99 65 31

Post          Jysk Handi

                 Hornbjergvej 11

                 DK-8543 Hornslet

Betaling og levering:

 

Elektronisk faktura:

Elektronisk fakturering i henhold til EAN nr., ordre nr. og referanceperson.

Elektronisk faktura udskrives samtidig med levering og betalingen skal foretages til Jysk Handi senest 14 dage efter fakturadato.

 

Almindelig faktura:

Faktura udskrives samtidig med levering og betaling skal foretages til Jysk Handi senest 14 dage efter fakturadato.

Betalingen kan ske via PBS, Giro eller Netbank.

 

Standardvarer i udvalg eller på prøve:

Der kan i nogle tilfælde være behov for, at brugeren afprøver produktet i en kortere periode. Skulle det, mod forventning vise sig, at produktet alligevel ikke lever op til forventningerne, skal produktet returneres inden betalingsfristen.

Kunden betaler forsendelse tur/retur.

 

Salgs- og leveringsbetingelser:

 

Priser

Alle priser er excl. moms og forsendelsesomkostninger.

 

Opgaveoverslagspris

Ved opgaveoverslagspriser kalkuleres der en uforpligtende vejledende pris, der indregner de forskellige omkostninger ved opgaven.

Det kan ofte være vanskeligt, at forudsige det konkrete tidsforbrug til de forskellige opgaver. Jysk Handi vil altid fakturere det konkrete tids- og materialeforbrug.

 

Opgavetilbudspris

Ved opgavetilbudspris kalkuleres der en forpligtende pris i henhold til aftale.

 

Betalingsbetingelser

14 dage netto kontant.

 

Rentetilskrivning

Ved betaling efter forfald betalingsdato, beregnes rente med 2,0 % pr. måned.

 

Varer i udvalg

Udvalgsperioden er 14 dage fra faktura dato, medmindre andet er skriftligt aftalt. Herefter anses varen for købt.

Retur/udvalgsvarer ledsages venligst med kopi af original faktura.

Der vil blive tilskrevet et udvalgsgebyr på 5 % af varens udsalgspris for varer under kr. 5.000,- excl. moms.

For varer over kr. 5.000,- tilskrives gebyr efter aftale.

Varer leveret og afhentet af Jysk Handi bliver omkostningerne for levering og afhentning tilskrevet kunden.

Ved returnering af varer, forventer vi modtagelse i samme stand som fremsendt eller leveret.

Såfremt dette ikke overholdes, fremsendes faktura for evt. beskadigede dele i overensstemmelse til aftale mellem kunde og Jysk Handi.

Specialfremstillede eller tilpassede standardvare leveret efter kundeønske, tages ikke retur.

Kreditfaktura sendes som E-faktura medmindre originalen er sendt som papir faktura. 

 

Reklamationer

Reklamationer vedrørende fejl og mangler skal venligst meddeles til Jysk Handi senest 21 dage fra faktura dato.